tisdag 1 juni 2010

I'm still alive but I'm barely breathing..


I morse fick jag sovmorgon eftersom jag skulle gå och kolla på Sanna som spelade en liten pjäs på stadsteatern! den var riktigt bra och jag är en riktigt stolt kompis!

Efter så hade Julia S och jag inget för oss så vi tog en promenad till slussen, vi stannade på vägen och kollade på när det var högvakt!
Riktigt mysigt!!

När jag kom till skolan var jag på riktigt bra humör! Vi satt länge och funderade på vad vi skulle hitta på denna dag och det slutade med att Julia R, Hanna, Anniken och jag stod nere vid vattnet och spelade in våran egna tolkning av rödluvan och vargen! Haha så jäddrans Underbart!
Lite senare när jag satt uppe på mitt rum kom Jalle och hälsade på! riktigt gullig kille han!

Nu har pratat i fonen i sääkert flera timmar, lite för lång tid! så nu ska det sovas!!

Natti Natti!

Inga kommentarer: